Relevante spørgsmål fra danske kunder

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål. Kan du ikke finde dit spørgsmål i de følgende kategorier, så kontakt os gerne.

Vigtige oplysninger

apo-rot bliver en del af "Apotheke zur Rose"!
Postordreapoteket apo-rots internationale shop vil i fremtiden blive drevet som distributionskanal for apoteket Zur Rose med hovedsæde i Halle (Saale), indehaver Ulrich Nachtsheim. Hvis du i fremtiden vil have håndteret dine bestillinger derfra, er dit samtykke til overførsel af dine kunde- og sundhedsdata til apoteket Zur Rose nødvendig. For mere information her.

Spørgsmål til registrering og bestilling

1. Hvordan bliver jeg kunde hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose?

Du kan enten ringe til 00800 - 80 80 70 70* eller registrere dig som kunde via internettet hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose. Registreringen på hjemmesiden sker automatisk ifm. din første ordre. Når du har lagt de valgte produkter i din indkøbskurv, skal du klikke på knappen "Til kassen" nederst på skærmen. Hvis du ikke er kunde endnu, skal du vælge "Registrer mig som kunde" ved kundeloginet og registrere dig via nogle få trin. Du bliver så bedt om at registrere dig én gang i fem trin.

Trin 1: Angiv dine personlige oplysninger og faktureringsadressen.

Trin 2: Angiv leveringsadressen.

Trin 3: Vælg forsendelsesmetode.

Trin 4: Vælg betalingsløsningen.

Trin 5: Tjek din ordre, bekræft handelsbetingelserne, ordreoversigten og din registrering og efterfølgende dit ordre- og kundenummer.

2. Hvordan bestiller jeg hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose?

Hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose bestiller du nemt hjemmefra. Ved internationale ordrer, er du velkommen til at kontakte den respektive shop i dit hjemland:

Østrig: www.apo-rot.at
Danmark: www.apo-rot.dk
Finland: www.apo-rot.fi
Holland: www.apo-rot.nl
Spanien: www.apo-rot.es
Frankrig: www.apo-rot.fr
Italien: www.apo-rot.it

Alle andre EU-lande: www.apo-rot.eu
Uden for EU: www.apo-rot.com

3. Hvordan virker ordreprocessen i webshoppen?

På hjemmesiden kan du bestille diskret, hurtigt og komfortabelt hjemmefra:

Trin 1:
Log ind på din kundekonto via feltet "Login" med dit kundenummer (eller e-mailadresse) og dit kodeord. Hvis du endnu ikke er kunde, får du dit kundenummer som beskrevet i pkt. 1. Hvordan bliver jeg kunde hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose?

Trin 2:
Når du har fundet din ønskede vare via søgefunktionen eller i vores varemærkebutikker, lægger du varen i kurven. Du kan også klikke på den detaljerede visning, for at få flere oplysninger om produktet. Der kan du også lægge dine varer i indkøbskurven.

Trin 3:
Tjek nu dit valg ved at klikke på knappen "Indkøbskurv" øverst på skærmen.

Trin 4:
Vælg den ønskede leveringsmetode.

Trin 5:
Afslut dit køb ved at klikke på knappen "Til kassen".

4. Er det sikkert at bestille lægemidler over internettet?

Hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose- er du altid på den sikre side. Takket være vores mange års erfaring og gode resultater, som et af de største postordreapoteker, men også takket være EU’s sikkerhedslogo, som findes på vores webshops forside nederst til venstre og er markeret med flaget fra firmaets hovedkvarter. Det kendetegner sikre og velrenommerede postordreapoteker og sørger for større forbrugerbeskyttelse. Klik på logoet og se vores verificerede oplysninger i postordreregistret. Endvidere tjekker apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose dine ordrer i et flertrins system og gennemfører om nødvendigt også en dialog med dig eller din læge. Vores farmaceutiske specialister tjekker hver ordre mht. fuldstændighed og mulige bivirkninger inden afsendelsen.

5. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke modtager en e-mail med en bekræftelse efter min ordre?

Som regel får du en bekræftende e-mail et par minutter efter din ordre. Hvis det ikke er tilfældet, skal du tjekke, om du har indtastet den rette e-mailadresse og har accepteret handelsbetingelserne. Tjek også om e-mailen ved et uheld er landet i din spam-mappe.

6. Hvor længe kan jeg ændre eller tilføje noget til min ordre efterfølgende?

apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose tilstræber en hurtig ordrebehandling. Derfor håber vi, at du forstår, at vi kun tager mod tilføjelser over telefonen, frem til du modtager den bekræftende e-mail. Hvis du har valgt forudbetaling som betalingsløsning, kan du stadig tilføje ting til din ordre helt frem til debiteringstidspunktet.

Spørgsmål til betaling, levering og forsendelsesomkostninger

1. Hvilke betalingsmuligheder tilbyder apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose?

apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose tilbyder betaling via forudbetaling, PayPal og kreditkort.

2. Hvad er forsendelsesomkostningerne hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose?

apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose beregner følgende forsendelsesomkostninger ifm. din levering:

Land (Tillæg) Vareværdi under 40€ Vareværdi over 40€
Belgien EUR 5,90 EUR 3,50
Bulgarien EUR 12,50 EUR 10,00
Danmark EUR 5,90 (se nederst)
Estland EUR 12,50 EUR 10,00
Finland EUR 9,90 (se nederst)
Frankrig EUR 9,90 EUR 7,50
Grækenland EUR 15,00 EUR 12,50
Storbritannien EUR 9,90 EUR 7,50
Irland EUR 15,00 EUR 12,50
Italien EUR 12,50 EUR 10,00
Kroatien EUR 12,50 EUR 10,00
Letland EUR 12,50 EUR 10,00
Litauen EUR 12,50 EUR 10,00
Luxemburg EUR 5,90 EUR 3,50
Malta EUR 9,90 EUR 7,50
Holland EUR 5,90 EUR 3,50
Polen EUR 12,50 EUR 10,00
Portugal EUR 15,00 EUR 12,50
Rumænien EUR 12,50 EUR 10,00
Slovakiet EUR 12,50 EUR 10,00
Slovenien EUR 12,50 EUR 10,00
Sverige EUR 9,90 EUR 7,50
Spanien EUR 15,00 EUR 12,50
Tjekkiet EUR 15,00 EUR 12,50
Ungarn EUR 12,50 EUR 10,00
Cypern EUR 9,90 EUR 7,50

Ved forsendelser til Danmark, med en ordreværdi over 40 euro, er fragtomkostningerne kun 2,90 euro. Ved en ordreværdi over 100 euro, er fragten gratis.

Ved forsendelser til Finland, med en ordreværdi over 100 euro, er fragtomkostningerne kun 7,50 euro.

Forsendelsesomkostningerne ved forsendelser til Østrig på over 50 Euro er gratis.

Ved forsendelser uden for EU, opkræver vi 16,50 euro ved ordreværdier under 40 euro. Ved en ordreværdi over 40 euro, opkræver vi 12 euro.

3. Hvad er leveringstiden hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose?

Den typiske behandlingstid hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose, er 1-2 arbejdsdage.

Eventuelle yderligere leveringstider af varer skal lægges oven i den normale behandlingstid. Bemærk venligst, at behandlingstiden for din ordre altid afhænger af indkøbskurvens vare med den længste leveringstid. Oversigten nedenfor viser de forventede leveringstider for de respektive lande:

Østrig: 2-3 dage
Belgien: 2-3 dage
Bulgarien: 5-6 dage
Danmark: 2-3 dage
Estland: 4-5 dage
Finland: 3-4 dage i syd; / 4-6 dage i nord
Frankrig: 2-3 dage på fastlandet / 5-6 dage på Korsika
Grækenland: 5-6 dage
England: 2-3 dage
Italien: 2-3 dage i nord / 4-6 dage i syd + Sicilien + Sardinien
Kroatien: 4-5 dage
Letland: 4-5 dage
Litauen: 4-5 dage
Luxemburg: 2-3 dage
Malta: 5-6 dage
Holland: 2-3 dage
Polen: 2-3 dage
Portugal: 3-4 dage på fastlandet / 8 dage på Madeira og Azorerne
Rumænien: 3-4 dage
Sverige: 2-3 dage i syd; / 4-6 dage i nord
Slovakiet: 3-4 dage
Slovenien: 3-4 dage
Spanien: 3-4 dage på fastlandet og Balearerne
Tjekkiet: 3-4 dage
Ungarn: 3-4 dage
Cypern: 9-11 dage

Typisk leveringstid uden for Europa er 10-15 dage.

4. Hvordan leveres min vare?

Dine varer leveres med UPS eller DHL - afhængigt af dit leveringsland. Hvis du ikke er til stede på leveringstidspunktet, kan du hente din pakke på det nærmeste postkontor eller den nærmeste pakkestation nær dig. Hvis du gerne vil omdirigere en pakke, skal du kontakte vores servicecenter på 00800 - 80 80 70 70*. Hvis det er muligt, skal du have dit trackingnummer, som vi har sendt på e-mail, klar.

5. Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme ved leveringen?

UPS og DHL forsøger at levere en gang man-fredag 8-17.00. Hvis dette forsøg er forgæves, kan du afhente din pakke på nærmeste postkontor eller pakkestation

Spørgsmål til sortimentet

1. Hvorfor er lægemidler hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose så billige?

I mange år har apotekerne selv bestemt priserne på håndkøbsmedicin. Og mens mange apoteker fortsat bruger producentens vejledende udsalgspris eller mere, tilbyder apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose- hele spektret af håndkøbsmedicin, kosmetik, medicinsk udstyr og plejeartikler til en særlig lav pris. Hvordan kan vi det? Takket være vores størrelse, så kan apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose- forhandle gode købsbetingelser med grossister og producenter. Dem sender vi direkte videre til dig inden for rammerne af vores lave priser.

Spørgsmål til rådgivning og levering

1. Kan jeg få personlig rådgivning hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose?

Ja, vi tilbyder dig kompetent rådgivning. Medarbejderne i servicecentret modtager ikke kun ordrer, men informerer også om forskellige ordremuligheder og giver råd om sundhed og helbred. Du kan kontakte os i vores åbningstid

Ma - Fr 8-19.00
Lørdag 9-14.00

Vi er klar til at rådgive dig diskret og kompetent på telefon, e-mail eller fax. Du kan kontakte os på telefon på 00800 - 80 80 70 70*. Bemærk særlige åbningstider på helligdage.

2. Hvad er åbningstiden i apo-rots servicecenter - en shop fra apoteket Zur Rose?

Du kan kontakte os mandag til fredag mellem kl. 8.00 og kl. 19.00 samt lørdag mellem kl. 9.00 og 14.00 • eller på telefon på 00800 - 80 80 70 70*

Bemærk særlige åbningstider på helligdage.

3. Er apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose opmærksom på bivirkninger?

Ved bestillingen er apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rosenaturligvis opmærksom på dit helbred. Det betyder, at vi gennemgår lægemidlernes mulige bivirkninger og tjekker din medicinprofil.

Spørgsmål til kundeoplysninger

1. Er mine personoplysninger sikre hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose?

Ja, sikkerheden er altid første prioritet hos apo-rot international - en onlinebutik fra Apotheke Zur Rose. Du kan være sikker på, at alle data behandles strengt fortroligt. Vi bruger fx dine oplysninger til at garantere din sikkerhed med, når vi tjekker dine data ift. lægemidlernes bivirkninger. For at vi kan levere din ordre til dig, skal vi give den nødvendige information hertil (modtager, telefonnummer, e-mailadresse, leveringsadresse og eventuelt modtagerberettigede personer) til speditøren.

2. Hvordan får jeg adgang til min kundekonto?

Hvis du allerede er kunde, kan du nemt administrere dine ordrer via din kundekonto. Du skal bare logge ind via feltet "Min konto" (øverst til højre på vores side) og derefter "Logge ind" ved at indtaste dit kundenummer eller e-mailadresse samt dit kodeord. Dine personlige oplysninger gemmes sikkert på din kundekonto, så du ikke behøver at indtaste dem igen ifm. ordreprocessen. Log ind via Feltet "Min konto" før du lægger varer i indkøbskurven, ellers skal du indtaste dine data igen.

3. Hvordan ændrer jeg mine data eller mit kodeord?

Når du er logget ind med dit kundenummer og adgangskode, kan du ændre dine personlige data under "Min konto".

4. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg glemmer mit kodeord?

Hvis du har glemt dit kodeord, skal du klikke på login-knappen. Der kan du klikke på linket "Glemt kodeord?", hvorefter du får en e-mail med en automatisk genereret adgangskode. Du bliver bedt om at ændre den ved dit næste login.

Spørgsmål om fortrydelsesret

1. Findes der en fortrydelsesret?

Læs venligst om dette i vores Generelle handelsbetingelser.


*Gratis. Hertil kan komme landespecifikke omkostninger.