Relevante spørgsmål fra danske kunder

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål. Kan du ikke finde dit spørgsmål i de følgende kategorier, så kontakt os gerne.

Tilmeldelse og bestilling

1. Hvordan bliver jeg kunde hos apo-rot?

Du kan tilmelde dig ved at ringe til 0049-40533089-0 eller over internettet.
Den første tilmeldelse sker automatisk når du laver din første bestilling via internettet www.apo-rot.dk. Når du har lagt dine udsøgte varer i indkøbsvognen , tryk på " til kassen" nederst på siden.
Er du ikke apo-rot kunde vælger du " ny kunde" og giver dine informationer ind. 5 trin til tilmeldelse.

Trin 1: navn.

Trin 2: leveringsadresse.

Trin 3: forsendelsesart.

Trin 4: betalingsmåde.

Trin 5: extra check af: bestilling, salgskonditioner, bekræftelse af tilmelding, dit nye apo-rot kundenummer.

2. På hvilke måder kann jeg bestille ved apo-rot?

Ved apo-rot kann du bestille hjemmefra:

  • under www.apo-rot.dk kan du bestille direkte i vores internetshop. Vi anbefaler denne måde , da det er den hurtigste måde.
  • pr e-mail sender du din bestilling direkte til info@apo-rot.dk.
  • pr telefon kan du ringe til 0049-40-533089-240 (tysktalende).
  • pr fax kann du sende til 0049-40533089-139. (bestillingsformularen fås her).
  • pr post er vores adresse:
    apo-rot Versandapotheke
    Postfach 57 05 48
    D-22774 Hamburg
    Deutschland

3. Hvordan fungerer internetbestillinger?

På apo-rot internetsiden kan du hurtigt, diskret og mageligt bestille hjemmefra:

Trin 1: Tilmeld dig med dit kundenummer og pin over "login" feltet . Er du ikke kunde "hvordan bliver jeg kunde hos apo-rot?"

Trin 2: Har du fundet den ønskede artikel i menufeltet, under søgefunktionen eller i vores forskellige extra shops, så læg varen i indkøbsvognen . Du kan også gå ind på den enkelte artikel og se nærmere informationer om produktet, herfra kan du også gå direkte til indkøbsvognen.

Trin 3: Du kan tjekke dine indkøb ved at klikke på "indkøbsvognen" øverst i skærmkanten.

Trin 4: Herfra kan du vælge forsendelsesmåder.

Trin 5: Afslut din bestilling ved at trykke på "til kassen".

4. Er en bestilling af apotekervarer over internettet sikker?

Som kunde hos apo-rot er du på den sikre side. Det beviser vores årslange erfaringer på området og vores status som Tysklands største internetapotek. Desuden er der fra sundhedsministeriet blevet indført et såkaldt DIMDI- segl , det kan du finde på vores startside i venstre side. Dette tegn er en garanti for sikre og seriøse internetapoteker, og sørger for mest mulig forbrugerbeskyttelse. Apo-rot kontrollerer din bestilling på flere måder og kontakter dig hvis der skulle opstå spørgsmål. Hver enkelt bestilling bliver kontrolleret af en uddannet farmaceut . Her bliver også tjekket om de bestillte varer kan have vekselvirkninger.

5. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke får nogen bekræftelse på min bestilling fra apo-rot?

Normalt får du en e-mail ca. 15 minutter efter din bestilling . Udebliver denne e-mail , så check din e-mail adresse en ekstra gang , kig om du har sat et ok ved salgsbetingelserne eller se efter hvilken status dit "spamfilter" har.

6. Har jeg en frist til at korrigere eller ændre min bestilling efter onlinebestillingen er ankommet til apo-rot.

apo-rot er altid hurtig til at afvikle en bestilling, så hav forståelse for at du kun kan rette din bestilling pr telefon indtil, du får din ordrebekræftelse. Hvis du har valgt betalingsmåden "forudbetaling", står det dig selvfølgelig frit for at afbestille enkelte artikler eller hele bestillingen indtil varerne bliver sendt.

Spørgsmål til betaling, levering og porto

1. Hvilke betalingsmåder står til rådighed hos apo-rot?

Du kan enten betale forud, med VISA-dankort eller overføre beløbet pr Paypal.

2. Hvilke porto-omkostninger opstår ved apo-rot?

Ved en værdi under 40,00 € er der et gebyr på 5,90 €. Ved bestillinger på over 40,00 € betaler apo-rot portoen og du skal kun betale udenlandsgebyret på 2,90 €. Hvis du kø ber produkter for mere end 100,00 Euro får du det portofrit til Danmark.

3. Hvor lang er leveringstiden ved apo-rot?

85% af bestillinger som modtages online inden klokken 12.00, bliver sendt afsted samme dag, hvis beløbet er betalt. Længere leveringstid kan forventes hvis betalingsmåden "forudbetaling" er valgt. Resten afhænger af den videre forsendelse i Danmark.

4. Hvordan bliver min bestilling leveret?

Din bestilling bliver sendt med GLS.

5. Hvad sker der , hvis jeg ikke er hjemme ved leveringen?

Du har mulighed for at få tilsendt pakken til en GLS "pakke-shop". Pakke-shop adressen udfyldes ved ...... Du kan også give besked om at det kan afleveres ved naboen, eller at det IKKE må afleveres andre steder.

Spørgsmål til varesortiment og levering

1. Hvorfor er varerne billigere ved apo-rot?

For nogle år siden blev reglen om faste priser på receptfrie apotekervarer ophævet, og nu kan vi selv bestemme. Som et af Tysklands største internet-apoteker, kan vi forhandle os til gode priser. Disse fordele giver vi "apo-rot" ganske enkelt direkte videre til vores kunder. Du kan spare op til 55% på normale udsalgspriser.

2. Kan jeg bestille alt ved apo-rot, som på et almindeligt lokalt apotek?

Vores varer er de samme som du også normalt "receptfri" kan købe på apoteket. Det er altsammen testede varer, originalt indpakket fra leverandøren og også med indlægsseddel ( på tysk). Vores sortiment er på mere end 200.000 forskellige artikler, medikamenter, plantelægemidler, kosmetik, plejemidler og medikamenter til husdyr.

3. Kan jeg også bestille ting til mine husdyr?

Ja, også til dine husdyr har vi et stort udvalg af pleje og vitaminpræparater. F.eks flåttænger, shampoo og vi har selvfølgelig også en mænge forskellige anbefalede dyrefoder. Klik på vores "Dyre Shop".

Spørgsmål til rådgivning og service

1. Kan jeg få personlig rådgivning ved apo-rot?

Ja, vores kompetente medarbejdere i service-centeret tager ikke kun imod bestillinger, de kan også rådgive omkring forskellige bestillingsmuligheder og også give tip om temaet sundhed og ernæring. Hvis du har andre spørgsmål, vi har 40 medarbejdere der er uddannet som apotekere eller farmaceuter.

2. Hvordan er åbningstiderne ved apo-rot Service-Center?

Vi har åbent fra mandag til fredag mellem klokken 8 Ð 19. Lørdag fra klokken 9 Ð 13.

  • Telefon fra DK 0049-40-533089-0
  • Fax fra DK 0049-40-533089-139 (bestillingsedlen kan du få her).
  • Email: info@apo-rot.dk (vi kann også besvare e-mails på dansk).
  • Pr post:
    apo-rot Versandapotheke
    Postfach 57 05 48
    D-22774 Hamburg
    Deutschland

3. Tester apo-rot angående bi - og vekselvirkninger?

Vi tager selvfølgelig hensyn til vores kunder. Det betyder at de midler du bestiller bliver tjekket, om der kan opstå bi- eller vekselvirkninger.

Spørgsmål til kundeinformationer

1. Er mine personlige informationer sikre ved apo-rot?

Ja, for sikkerheden har højeste prioritet hos os. Du kan være sikker på alle dine oplysninger bliver behandlet yderst fortroligt. Vi giver ingen kundeoplysninger videre.Der foregår heller ingen kundeoplysninger til andre firmaer.

2. Hvordan får jeg tilgang til min kundekonto?

Hvis du allerede er kunde, går du til direkte til "min konto", øverst i højre hjørne, klik på login og angiv din e-mailadresse eller kundenummer, derefter din pin og nu er du klar til at bestille.

3. Hvordan ændrer jeg mine informationer eller pin?

Når du har tilmeldt dig, gå til "min konto". Her kan du ændre alle dine personlige data eller lave adresseændring.

4. Hvad gør jeg , hvis jeg har glemt min pin?

Tryk på "login", da er der et link der hedder " glemt pin". Via din e-mail adresse får du et automatisk login, og bliver bedt om at ændre din pin ved næste login.